Lektoři

Lenka Jeřábková 
Lenka vystudovala Sociální masovou komunikaci na Univerzitě Jana Ámose Komenského. Poté se pohybovala 9 let v korporátním prostředí mediální agentury a starala se o jedny z největších klientů v České republice (Air Bank, Zonky, Sazka, Fischer, O2 či Mlékárna Kunín). V roce 2017 se postavila na vlastní nohy a začala se zaměřovat na menší projekty – živnostníky. Postupem času vybudovala virtuální marketingovou agenturu Nakopni svůj marketing, kde spolu více než 30 kolegy pomáhají svým klientům růst.
www.nakopnisvujmarketing.cz 

Sabina Vítková
Sabka je mileniál, který drží prst na tepu doby. Stará se o sociálně sítě oblíbené porubské restaurace restaurace Skoč do pole, ale zkušenosti má se správou i mnoha dalších profilů. Od jógového studia, přes prodejnu iPhone až po prodejce batohů. Její nejoblíbenější sítí je Instagram, protože se na něm dá díky jedné fotce vystihnout ten správný okamžik.
 instagram.com/sabinkavitkova/

Jan Kalianko
Jan tvořil weby už v roce 1999. O 10 let později založil a vedl úspěšnou on-line aukci a v roce 2011 přešel na klasickou e-commerce s e-shopem SvětBot.cz. Ten později úspěšně prodal. Napsal knihu o tom, jak vytvořit úspěšný e-shop, kterou četlo již více jak 3 500 čtenářů. Organizuje mnoho let vzdělávací akce a konference pro e-shopaře, z nichž aktuálně největší je veletrh Czech On-line Expo se 7 000 návštěvníky. Jako konzultant pomohl již bezmála třem stovkám e-shopů.
www.eshopkonzultant.cz

Rose Balderian
Rose je absolventkou Módního institutu designu a merchandisingu v americké Kalifornii. Má 20 let zkušeností v oblasti visual merchandisingu a tvorby výloh. Během své kariéry pracovala s řadou různorodých klientů – od vína a koření, přes kosmetiku až módu a módní doplňky. Většinu své kariéry pracovala s luxusními prémiovými značkami, ale její srdce bije pro malé lokální obchody. Věří, že malý rozpočet může často udělat spoustu parády.
www.vmworkssf.com

Jaromír Materna
Absolvent Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze v oboru Průmyslový Design. Po zkušenostech na stážích a v designových studiích si založil vlastní studio, kde se věnuje interiérovému a produktovému designu. Mezi jeho klienty patří výrobce židlí Therapia či výrobce výtahů Lift Components. Je autorem interiérových návrhů u Kafe Palača v Porubě nebo Restaurace Gól ve Velké Polomi.
www.materna.design

Magdalena Lukášová
Magda začínala jako specialista vzdělávání a při zaměstnání vystudovala obor masová a sociální komunikace na Univerzitě J. A. Komenského. Od roku 2019 je marketingovým manažerem ve firmě Kytky od potoka. V Kytkách má na starosti marketingovou i obchodní strategii. Specializuje se hlavně na budování lovebrandu a community building, protože věří, že pro podnikání je zásadní především dobrý vztah se zákazníky.
www.linkedin.com/in/magdalenalukasova

Igor Kluziok
Ačkoli studoval stavební fakultu, jeho kreativní tvorba a láska k číslům v něm vzbudila zalíbení v online marketingu. Jako samouk se vypracoval až k vlastní agentuře, která nyní obstarává desítky klientů, a to nejen z Česka, ale také z Polska, Švýcarska či dokonce z Ameriky. Společně se svým týmem se starají například o lokální Řeznictví u Bobra, Pekárnu u Hranice, Food Atelier a mnoho dalších.
www.woxo.cz

Ivet Křenková
Ivet vystudovala Žurnalistiku na Univerzitě Palackého, i když tušila, že od psaní ji to vždycky bude víc táhnout k focení. Svůj fotografický žánr objevila v roce 2017, kdy začala fotit produkty pro svého prvního klienta a od roku 2020 se plně věnuje svému projektu Fotky na sítě. Atmosférické fotky k použití na Facebook, Instagram nebo e-shop fotí třeba pro kosmetické značky, lokální obchody nebo restaurace. O focení produktů pravidelně píše na svůj blog.
www.fotkynasite.cz

Michaela Dvořáková a David Sasín
Koordinátoři projektu OSTRAVA 360°, který se zabývá kvalitní venkovní reklamou za všech úhlů. Michaela a David jsou prodlouženou rukou města, která uklízí vizuální smog. Jejich cílem je přimět Ostravany nevnímat vše ve veřejném prostoru jako potenciální nosič reklamního sdělení. Díky nástrojům, které tvoří projekt OSTRAVA 360°, prosazují kultivaci venkovní reklamy a medializují téma reklamního smogu.
www.facebook.com/ostrava360